Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

the bad touch (ha ha ha ha)

det här med att vakta barn är en gåva från gud. okej att bara ligga i sängen hela dagen är såklart mumma. men det här jobbet är BIG YESYES som en modebloggare kanske skulle uttryckt sig..att jag och emma vaknade 7 idag eftersom vi trodde farmor och farfar skulle hämta oss var ju en l-i-i-ten miss men inget att spilla tårar över! vi drog en Mulan sov lite och hann även med att gråta en skätt, tur att jag sparat lite tears. misslyckad vits? 
men i alla fall, barnvaktarjobbet är ren semester, och jag får vara med mina älskade kusiner!! 

igår frågade jag emma om det fanns någon dum i hennes klass. hennes svar blev då att det fanns några killar, men att de egentligen inte är dumma, utan mer äckliga..självklart ville jag veta vad som är äckligt enligt henne som är typ 7 år och går i förskolan OCH vad sånna små pojkar håller på med. Ja dom äckliga killarna i hennes klass brukade dra ner sina byxor och ja..visa sina härligheter? och "smiska" sig själva på rumpan(ha ha ha ha)
ja..bra att det börjar tidigt!
ointressant men vembryr sig lirreee här kommer en låt, eller två!

 
lite kul är det..
2008-06-17 @ 12:20:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0