Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

plus och minus?

det finns saker i mitt mycket meningsfulla liv som gör det mer&mindre bra!

badfuckingthings
- 19helajävladagar tills jag kan köpa mig något
- att jag kanske kommer gå ut 9an med sämre betyg än vad jag hade i 8an
- bikiniseasone är lite sådär kul.
 - varje gång jag ser mitt stackarshår vill jag hglsj#jk
- DU som förpester mina dagar diemotherpipdie
- att jag ibland tänker på hur jobbigt livet kommer vara, varför inte bara leva i nuet och skita i vad som komma skall.cp.
- jag vill att jag ska vilja, men jag vill inte. varför vill jag bara inte?!

BRAbrasaker
- att det faktiskt är lov om exakt 5 dagar
- thailand väntar. där kan jag vara vem fan jag vill
- hur förjävligt man än beter sig så finns ni alltd kvar. tack mina vänner.
- coldplay CANT wait
- att höja sig i musik
- att far kanske flyttar till knivstaden.
- livet? ja för fan

HEHE BYESING allt ordnar sig mina vänner. vänta bara.

2008-06-03 @ 19:14:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0