Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

M&M hehe

6 timmar av: sitta-fika-diska-"hej vill du ha kaffe.."
typ. måste säga att jag är lite klyven i frågan om jobbet är kul eller inte..eller föressten kul är det absolut inte! men ja..sitta där och inte göra någonting är väl ganska braj.. bara lite btw sådär så finns det två hum sidor? bland personalen. jag vet inte riktigt ännu vart jag passar in, roliga är de i alla fall! speciellt lilla eva som hatar livet och kör stenhårt med blåögonskugga..men vart jag passar in? only time can tell(ha ha ha).

idag åker tanya till thailandet med måns och axel, snart är jag också där hehe..sandra kommer hem och carro är på g! livet är hårt för oss självförsörjande MENMEN you know me i'll manage!
HEJDÅ
2008-06-23 @ 15:36:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

helssa babul!

2008-06-23 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0