Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

klart jag ska gå på coldplay!!!!!!!!!!

Kul. jävligt kul att jag är den enda i hela jävla sverige som kommer sänka mig sista teminen i 9an!!!!! varför måste jag vara en latjävlabajs som i sistasekund kommer på att det kanske är nu jag ska satsa på skolan och inte vara en tönt! att sänka sig i so är ett straff från gud, det var fan det enda jag kunde vara glad över i mitt liv. men som lärarna säger, ingen kommer ändå ihåg dina betyg från 9an lilla vän. hsg#bhaj :(

För att krydda upp sista måndagen (riktigt måndagen!) hade Uppsala Elevråd avsluting idag. ekonomiumparken? var platsen och mat, godis och "assnygga" tröjer fick man! lätt att jag ska vara med i fyris elevråd, hört att det är ett av de bästa elevråden i sverige, och då platsar ju jag.........................................................

Och klart att jag ska på coldplayyyyyyyyyyyyyyyy jullans bror kommer helt säkert till heaven!

HEJPA
2008-06-02 @ 19:48:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0