Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

k i s s i n g hehe

min rumsbuddy vakna upp med ett härligt köttsår på knät. själv vakna jag upp på några stolar i ett rum som luktade hum lök och lite kött. MEN turligt? nog vaknade jag på morgonen upp bredvid min vackra vännina, livet är så härligt!!!

här är ett hjärta till carro för hennes erövringar igår "<3" hahaha förlåt min älskade!
jag vill även tacka för den fina hästhistorien vi fick höra.tack!
 
föressten så var det jag skrev där uppe inte lika coolt som de låter (tar förgivet att de låter coolt). rummet med stolarna ligger nämligen i min väns hus!
HEJDÅ
sandra har en favorit som heter "så får du en platt och snygg mage.."
HAHAHAHAH
2008-06-29 @ 10:21:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0