Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

get carried away

det är så sant som det sägs!(ehhh) tanter på ålderdomshem är värsta skvallriga(?)!!! när vi egentligen ska ha rapport vid typ halv 10 riden bunkrar dom upp med bullar och massa kaffe och mums, sedan börjar de! oftast är det ju då om de stackars boende. typ "Jaa, hon har bajsat 2 gånger redan idag, snart är det väl dags igen" blabla (verkligen intressant skvaller) idag hörde jag dock något nytt! dom började diskutera bode söker fru (HAHAHA). vem fan kollar på det? två av damerna prata om hur stilig någon bonde är och att han tydligen blivit lurad att gifta sig eller något sånt..vem fan bryr sig? hänt extra eller vad den mest meninglösa tidningen i hela sverige heter är deras bibel, jag lovar.
kom just på att de va frusna män söker kärlek de prata om.de är fan värre.

JAG är sf's bästa kund. har dom tur kommer jag kolla sex and the city en gång till! u gotta love it. btw så blev en tant på hemmet arg på mig eftersom jag frågat en sån dum fråga om det var skönt ute i solen-hon tyckte jag fan kunde känna själv, jag stod ju där..henne gillar jag
HEJDÅ snart ska jag träffa nettan (jävla carro)
2008-06-26 @ 18:10:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0