Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

fri som en jävla fågel

 nu är jag äntligen fri. jag är så jävla fri att jag kan sova på en parkbänk mitt i veckan medans jag läser en tidning som handlar om brittans nya bebis eller vad fan som helst (okej jag läser inte så ofta när jag sover men anyway) grundskolan är slut. skolplikten är slut SLUT!
under dessa 9 år har jag lyckats gå i 5 olika skolor. om jag ska ranka bästa skolan (spänningen stiger) såmåste jag nog välja.........INGEN. eftersom att skolan suger och förpestar mitt liv :). men tack för de här 9 åren. verkligen.
okej jag hatar inte skolan så mycket, man ska ju inte överdriva.

men som sagt så är sommarlovet äntligen här! jag hade tänk att hinna med; jobb (som börjar NU)-jobb-jobb-thailand-thailand-thailand--stugan-vetinte-vetinte-jobb-mega tårar.

nu till något helt annat, eller inte så jätte annat.. fri som en fågel, och visst är det bäst så? att man råkar välja lite fel ibland får man väl ta, kanske att man lärsig något......att man råkar föreställa sig något bara för att man så gärna vill vill vill ha det? är nog alldeles för lätt! MENMEN [email protected]. hehehehehe.
 jag älskar ordet man.tydligen.

ingen får deppa den här sommaren. det har vi fan inte tid med, snart dör vi säkert!

dags att vakta barn och tjäna money!GLAD SOMMAR. U GOTTA LOVE LIFE.

2008-06-12 @ 10:22:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0