Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

egoism?

kör man i 40 km/h tar det en jävla tid att ta sig ut till önskad (eller oönskad) destination, fattaruuuu. det gick ungefär så sakta att jag kunde se en myra gå bredvid bilen och hånflina åt mig. här kan vi verkligen prata om någon som gör ett problemas större än vad det egentligen är eller behöver vara. argargarg!

Jag klara i alla fall stugvistelsen. tv, mat, kort, syster min och mobil gjorde det möjligt!
imorn blire nytt pass (thailand thailand thailand mmmmmmm<3). ganska jobbigt egentligen, man måste ju se skitbra ut. det där jävla passet ska jag ju ha i typ 5 år. oj va jobbigt. hör ironin. nejmen jag får dra med mig lillemma till storstan kirra pass och kanske låna en bok? hört att man blir smart av de...

och nej, det har ingenting med egoism att göra. HEJDÅ :D

JUSTE GRATTIS TILL MIN BELOVED CARRO 16 ÅRRRR  IMORN!
2008-06-15 @ 21:52:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0