Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

med nattis skrattar jag alltid

Jag älskar uls sommarlovskort! Det gör mitt liv så enkelt och billigt. och med det sagt (ha ha) så kan jag ju också berätta att jag tycker celine dion sjunger väldigt fint tillskillnad från vissa andra,hehe.

inatt hade jag en väldigt konstig dröm..jag drömde återigen att någon klippt page på mig vilket alltid får mig att gråta och har absolut ingenting med resten av drömmen att göra..eller så har resten av drömmen inget att göra med page klippandet..men i alla fall så dök även massa konstiga människor upp och gjorde uppror..i slutet av drömmen hade jag precis skickat ett långt och mycket hum fint?bögigt?äh skit samma men ett långt sms till en human being och jag tror verkligen jätte jättemycket på att själva poängen (om det finns någon poäng med drömmar, eller ja att de försöker berätta något typ hahahaha) precis skulle komma men då jävlar-självklart vaknar jag.kiss. MEN what to do snart har jag glömt det!

avslutingskatalogen kom igår..jag vill bara skicka en hälsning till bruden som klätt ut sig till en sjöjungfru-grattis raring, du har verkligen lyckats i livet.

idag blir det kanske lite nettan och siv, för ovanlighetens skull1 HEJDÅ <3hjärta

2008-06-28 @ 14:21:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0