Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

Dancing In The Moonlight

skönt, idag är det fredag den 13e.
snart är mitt första barnvaktarjobbspass slut. 500 spänn och vad fan har jag gjort? ätit, försökt lära mig spela piano, och typ kollat på grease HEY LIVET LEKER. nästa vecka blir det lite mer barnvaktande (alltså mer mat perfekt inför thailandeeet)! pengarna rullar in.
 ikväll ska jag umgås med emo! eftersom helgen kommer spenderas i älskade älskade stugan. jag har lyckats hålla mig borta i typ 24 månader. men nej längre gick inte, hoppas jag kommer tillbaka normal, vem fan vet vad trosa kan göra. hoppas alla får uppleva en helg i våran fina stuga, vi har ju en grillstuga också den får man inte missa. 
 sedan drar ju sandrisen till cypern, så ikväll gäller det..båda mina män är borta i en vecka, det kommer bli hårt.

 peace jag längtar till thailand då jävlar! dags att kirra en skinksmörgås till emma hejdå.

dancing in the moonlight de är våran låt.
2008-06-13 @ 11:31:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0