Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

18.57 och JÄTTETRÖTT

vi är inne på sommarlovets 10e dag tror jag? detta innebär för min del att jag hunnit med lite jobb lite extra fett och typ midsommar? OCH en jävla massa kickande med juliaspipmoppe!

för första gången i mitt liv så var jag i stan på midsommar! jag och ryssen möttes i julias lilla by börje för en MYCKET GOD middag med henne och börjemalin. det finns nog ingen som hatar potatis som jag, men igår åt jag nog fan typ 3 poteeeeter dränkta i beasås! som kanske är den godaste såsen i hela världen (ja den slår chokladsås och blabla) synd var  bara att all sås fick mig att nästan lägga en fin pizza..
senare drog vi iväg på diverse äventyr? som (tillslut) slutde ganska bra, med tanke på att när vi anlänt till önskad plats fick för oss att lämna huset direkt! skrik och cykelkastande är inte riktigt våran grej..än? MEN slutet gott allting gott, eller hur marie?
IKVÄLL drar vi en bio! sex and the city filmen har premiär cooooolness HEJDÅ!

2008-06-21 @ 19:11:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

bög, du skulle ju kolla med moi

2008-06-24 @ 10:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0