Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

09.50 soooovmorgooon

ja idag är det midsommar IGEN precis som förra året. mina kusiner har fått nya mobiler och vägrar byta med mig. vad är felet på min mobil liksom..jag måste hitta en bättre bytar/säljar teknik! kanske att jag inte ska gå på så hårt..jaja ikväll träffas vi igen mina vänner kiss.
HEJDÅ
btw som en coolamerikan skulle sagt så har jag under min vecka som barnvakt åt älsklingsemma åter igen insett hur bra disneyfilmer är!!! lejonkungen mulan ahhhh u gotta love it
hejdå igen här kommer en bild på jason mraz som inte är så dum han heller.
2008-06-20 @ 09:52:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0