Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

surprise!

:( - så känner jag. tänk att mitt sommarjobb har varit så kul att jag inte vill lämna det! att slippa gå upp 8 kommer bli nice, men allt fika och arga gamlingar som skitit på sig..buhu sorgligt.
jag lämnar inte bara svartbäcksgården, utan jag lämnar la sweden! ja de ska bli (Y) men nu känns de lite (U), oj vad jag kommer sakna massa saker........................................MEN jag längtar, lite. det kommer bli bajsbra.
har dock ingen bikini, känns dumt när man ska till thailandet..men hoppas stan har något asbra att bjuda på. ikväll ska jag fira..vad vet jag inte riktigt menmen.
hejdå hinner nog med ett fint meningsfullt inlägg inatt med!
2008-07-03 @ 15:53:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0