Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

saawadikaaaa typ

ojoj. har varit har i tva hela dagar nuuu, oCH jag har faktiskt redan lyckats branna mig liite pa axlarna..jag skamms! menmen de ar i alla fall inget mot svenne pojkarnas roda hudar hehe.
btw sa har jag tanya axel och mans varit i byn som turisterna glomt..phrea. jag forsokte hela forsta dagen att fa mamma att lata mig fa aka tillbaka till chiang mai som i alla fall har nagra vita manniskor som inte aker vespa hela dagrna..men icke. vi skulle lida hela tva dagar i hetta och myror. men nu antligen ar vi tillbaka i min faaavorit stad jihooo!
imorn blir det hotellet igen, natten spenderas i nagons slaktings hus som ar huum..snall! hatar att det inte finns de tre sista bokstaverna i alfabetet menmen ska sova snart ar sa ackligt trott efter dagens buyande!
vi ses mina vanner! foressten sa har min mobil blivit cp av denna hetta, tack for dessa 6 mander mobiljavel! och carro-jag ar redan brunare an dig hoho PUSSI
 forlat for att jag inte kan vara serios..
 u gotta love life!
2008-07-07 @ 16:35:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Daddy

Hej Gumman, det verkar som om du har det bra! Njut nu för snart åker vi till fjällen o slåss med mygg o björnar. Kram Pappa

2008-07-08 @ 14:10:26
Postat av: siv

jag hatar dig för att jag är en vit svenne

2008-07-13 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0