Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

saaamuiii

nagra tabletter senare och jag ar back on track(ja jag har lyckats-magsjuuk yeee)!!!!!!!!!!!! jag ar mega bra pa att upptadera bloggen, eftersom min kara syster kolla om hon kommit in pa universitetet stup i kvarta sa ar internetcafe ett valbesokt stalle! har dock lite brottom nu, har tva svennepujkar som ska hamtas (oj lat de fel?haha) nu ar vi iaf pa samui. jag hoppas pa en spyfri dag imorn! VI SES!!!
2008-07-12 @ 17:00:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman, hoppas du mår bättre och att du har en underbar semester. Vi jobbar på här hemma och vår resebyrå går bättre o bättre. Vi ses snart, hälsa Tanya. Kram Pappa

2008-07-13 @ 20:41:20
Postat av: farmor och farfar

hej. du får inte bli uttorkad om du har magsjukan. gå till en just läkare om du inte blir bra. fick din blogg av uffe (han som vet allt) har du hittat några saker till oss? Solen skiner väl förstås? Är du jättebrun nu? Hälsa Tanya och svennarna farmor o farfar

2008-07-14 @ 09:51:08
Postat av: Uffe och Sara

Hej!

Hoppas du har blivit bättre från magsjukan och att resten av semestern blir bra. Här hemma har Uffe drabbats av en blodpropp i benet, men mår ganska bra ändå.



Kram Sara och Uffe

2008-07-14 @ 09:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0