Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

lord,help moi

JAG försätter mig ofta i jobbigt jobbiga situationer..jag lyckas ofta hamna utanför den planerade planen och det slutar ganska så ofta med att jag är ensam och pretty hjälplös..(hahah)
MEN När detta händer brukar jag komma på jäkligt dåliga och oplanerade planer som jag ändå ofta försöker genomföra men sedan misslyckas med. men what to do, att försöka är silver men att lyckas är guld som en viss man sa för typ 3 år sen? (ja jag vet att de egentligen är tiga och tala blabla) så vad ska man säga..livet är inte lätt när man är 16..............:(
men ganska kul!
ingen inklusive moi fattar vad jag skriver om HEJDÅÅÅÅ mina vänner.
2008-07-01 @ 23:59:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0