Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

its all for freeeee!

jag dricker, ater och anvander internet sa mycket de gar just nu. allt ar gratis har pa flygplatsen sa jag forsoker tjana in de pengar samui snott fran mig under min vistelse har. kottrullarna ar inte sa goda langre menmen snart lamnar vi koh samui sa da are slut.. :(
eh egentligen ar jag ratt trott pa att sola bada o bara ta de luuungt, ska bli skont med bangkok och massa avgaser som forgiftar mig. sa cirkus 4 o en halv dag kvar i thailandet ska pa toa nu heeej da!!!

2008-07-23 @ 07:09:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och som pris fick jag en egen hemsida och en helt ny design/programmering av min blogg med nya funktioner! Nu är det äntligen klar :)



Kika gärna förbi och säg vad du tycker!

www.hannnah.se

2008-07-23 @ 07:14:29
URL: http://hannnah.se
Postat av: Sofia

Hej!

Hur är det.För mig går det ganska bra på O-ringen. Kolla gärna resultaten på O-ringen.se med länken nedan.

Vi ses när du kommer hem.



/Soffan



http://www.oringen.se/1252.php

2008-07-23 @ 18:41:11
Postat av: Tanya

hej mannen,fyfan vad jag längtar tillbaka till thailand.Här är det dött! glöm inte sussies adidas tröja och om du kan undrar axel om du kan leta efter snygga läderarmband till honom. du får pengar sen. köp nåt fint till mig med haha. ses snart. puss!

2008-07-24 @ 06:20:22
Postat av: tanya igen

a och en sak till om du pallar. Axel vill ha en t-shirt med mussipigg på. den kan va vilken färg som helst men på framsidan ska de va musse framifrån och på baksidan ska de va musse bakifrån...haha you get me??

du får självklart pengar!

Grattis till en miu miu! nu kan vi dela hehe!!

2008-07-24 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0