Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

inge cashflow har inte...

imorgon anlander jag , fattigare an nagonsin (jag ligger pa minus yeeee) och inte alls lika brun som javla tanya PLUS att jag har som tanya skulle sagt turkblonda slingor YES!! men jag kommer hem hel fet o ganska glad i alla fall. sista dagen gick at att springa runt pa mkc efter adidastrojor de sluta sahar :(. gjorde ju som sagt ett stopp pa hair world ocksa och ja, de sluta lite halvbra.................
menmen ar ganska taggad pa att komma hem! skulle inte forvana mig om det regna nar jag kommer hehe
well my friends vi ses pa andra sidan! HEJDA
2008-07-26 @ 14:35:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: your very best secret admirer

har du förlängt håret love? äää, can't wait to see you linsan.. i'll be at your door when u anländer..

2008-07-27 @ 01:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0