Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

en riktig jävla djurvän

gissa vem som har skaffat två katter? jo de är sant, linda världens största fan av djur har skaffat två små kissekatter!! måste erkänna att de är ganska så jättesöta faktiskt. jag var tres tacksam här om dagen då sandra (som Tycker om djur) gick med till lilla ica på hörnet och hjälpte mig med köpning av diverse kattstuffis som jag aldrig skulle kunnat välja ut själv, jag menar "det är pussi dags" är en kattmats slogan..det betyder något helt annat en kattmat stund för mig i alla fall ..haha
så två små katter springer runt i den liiilla lägenheten hehe ganska kul! jag har bestämt namn till de små djuren, hoppas tanya tycker det är okej hehe. men vad tycks om Fish (and) chips, han får kallas chirre eller typ bill och bull eller hum det och den? tanya tycker säkert om typ målle och lucas eller nåt sånt..men nej, de blir lite för normalt!
anyway är som alla (ALLA) märker tillbaka i sverige ganska nice. vårt härliga plan var försenat 6 timmar menmen det är oldnews! idag ska jag kolla klart på alla gossip girl avsnitten tror jag..kul att veta men mums de är bra skit. hejdå mina vänner jag vet på riktigt inte vart sandra är, jag somnade med henne-nu är hon borta..men jag måste säga att livet är härligt. hoho ;D
2008-07-30 @ 08:58:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Seán

Dom ska heta Jehova och Lucifer! (Gud och Djävulens namn) =)

2008-07-31 @ 00:10:42
URL: http://sngry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0