Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

viva la vidaaaaaaaa

JA, DEN 22 AUGUSTI 2009 KOMMER JAG ÅTERIGEN VARA DEN LYCKLIGASTE LILLA  HaLVTHAIEN PÅ JORDEN-COLDPLAY KOMMER TILL SVERGIE IGEN OCH JAG SKA SE DOM!

Olalalala vad glad jag är! Jag, frida, jullan, simon och massa mer kommer stå längstfram o se coldplay! Jag är så glad SÅ GLAD!

Idag drog jag o fridisen till skolan fast vi är lediga och kollade luciatåget! carro var ju med så vi kunde ju liksom inte missa det! måste erkänna att jag gillar att vara i skolan, våra datorer gör skolan asvärd + att vi kan spela crazzyyy taxi all day looong!
Snart ska ajg sova lite, ikväll bli det luciabio KUL! men först tror jag att jag ska göra ett stopp på gamla skolan för att kolla luciatåget, undra om de slår oss?
HEJDÅ
2008-12-12 @ 14:58:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Daddy Cool

Dom e ju så bra! O efter The Concert blir det tåg till Uppsala o Upptåg till Storvreta//

På Spåret ikväll!!

2008-12-12 @ 17:46:19
Postat av: linda borned

pappa pappa..sorry men jag missade på spåret!

2008-12-13 @ 19:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0