Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

vart tog november vägen?

ja, var tog november vägen? var det inte höstlov, halloween och "hjälp är det redan november" nyss? Hela den 11e månaden bara försvann, och nu är det helt plötsligt december, sista månaden det här året, och alla andra år om jag har fattat rätt. 2008 är alltså snart slut, kan det vara möjligt att tvåtusenåtta har gått lite fortare än alla andra år? Ja, det kan det ju faktiskt.
Så 23 dagar kvar till Jul, 30 dagar till min födelsedag. Hjälp.
December har i alla fall börjat bra. vg på matten är ju heltgalet, det trodde jag aldrig skulle hända. Modevising i skolan också, ungefär 3 minuter höll det på, helcrazy.
Nästa helg ska jag jobba för första gången, wopi.
Men det är ju som sagt nästa helg, förra veckans ledighet var ju just slut, tack för de!
hejpa.

vad ska man säga? lite äldre, lite fetare...hehe
2008-12-01 @ 15:56:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sassa

hej gummziiiii, vad söt du är

2008-12-03 @ 11:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0