Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

rullirulliraaaaa

fan vad bra allt går just nu! Skolan är ju bajsbra, nästan så att jag längtar dit jö, av olika roliga anledingar hihihi. Jag försöker röra min fetakropp, inget händer, men so what lirre? Jag rör mig och låter inte mitt hjärta bli dränkt i fett, livet leker!
På torsdag ska jag moisen och fire visa runt några nior på våran fina skola..kommer bli kul! Vi ska visa dem alla fina gömställen en liten vilsen etta behöver veta, vart ska man bajsa utan att bli känd som bajsaren? Vart kan jag gömma mig för alla läskiga tvåor? Vi kommer visa er allt ni behöver vet!!!
Snart är det desperata hemmafruar SEEEE YOOOOOU!  <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
förrsten, någon som kollade på SOS familj på trean? Grattis i så fall, ni fick se min mor några minuter, så nej hon var inte mamman som behövde hjälp! hahahaaa HERJPA
2008-12-02 @ 20:56:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0