Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hallå hallå

nu är det lite tungt igen. att jag har ungefär 5 prov/inlämningsuppgifter som skall vara klara innan lovet känns ju lite sådär. Vänner visas det bara ett avsnitt av nu också, varför gud varför? OCH GUD VARA EN SAK TILL-hur kan jag få en varing nu?! Jag har gått i skolan typ 10 år, aldrig förr har jag fått en varning eller ens en typ utskällning? Men nu, nu när jag är 16 år och är inne på facebook, då får jag en varning? Sorry läraren om jag blir sur, men det där käändes rålöjligt! MEN även fast skolan håller på att döda mig, och skickar lappar hem så är det ju inte mer än typ två veckor till lovet, så hur ledesen kan man vara?

Våra planer inför nästa sommar (vadå tidigt?) känns allt bättre o välplanerade1 tänk att vi kanske kommer iväg WOHO!
imorn är det onsdag, två agar kvar till ledigt. På fredag har jag planerat att besöka biosalongen och kolla film hela natten,NICE!
Dags att återgå till plugget, men fört-Hur nice skulle det inte vara att se COLDPLAY igen nästa sommar?! ASNICE
hejdå mina vänner.
2008-12-09 @ 19:21:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: din Börje-vän

Lätt att vi kommer iväg!

2008-12-10 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0