Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

11 dagar sen är jag 1 7 woho liksom

sunes jul. hur bra är inte sunes jul? inte ens en autismkille som hoppar runt i ett täcke kan förstöra en kväll som inkluderar sunes jul. Jag o hannisen skrattade åt lilla rudolf hela kvälla, hans valla måste vara den bästa!!!

Anyways nu är det jullov, jippi- lovet då man bara blir fetare och fetare! På julafton drar jag till nyköping för att sedan åka vidare mot fjällen två dagar senare..men va inte lessna, jag är tillbaka den 30! måste säga att jag har nada julkänsla, vet inte om det beror på att jag har en syster som jämt och ständigt tjatar om hur överskattad julen är eller om det bara är för att snön svikit oss IGEN! :(  Inget att spilla tårar över, det kommer väl flera julaftonar(?) kanske att jag känner mer julkänsla någon annan jullllll.
MENMEN nu kollar vi love actually, fin film asså.

ha det fint mina vänner HEJDÅ
2008-12-20 @ 22:23:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0