Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

livet på landet

SÅHÄR KUL HAR JAG. pengarna rullar in..tack småbarn!

fullständiganamn: linda kristina margareta born
Födelsedag: 1 januariiii
Ögonfärg: bajsbruna
Hårfärg: mörkbrunt med inslag av turreblont
Längd: 166
Högerhänt/vänsterhänt: höger
Skostorlek: 38 39
Är dina föräldrar skilda: aaa
hur bor du: lägenhet
 Favorit:
 Sport: äta. nejmen friidrott
Helgdag: ja lördag 
Årstid: sommar och vinter
ämne i skolan: rast, har jag tyckt sen 1an typ

Har du någonsin:
Varit kär: nepp
 Blivit dissad: jarå
Föreställt dej ditt ragg naken? usch!
Skolkat: lite
Sovit utomhus: aa
Använt droger: nej!
Retats: retats haha
This or that:
Cider/Öl: läsk
Pepsi/cola: cola
Kärlek/sex: lööööv
Jordgubbar/blåbär: gubbar
 Kött/veg: KÖTT
Tv/film: film
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: kinesiskt
 Mtv/vh1: mtv
Senaste du: Skrattade: idag
 Grät: kolla på en sorglig film idag juuu
 Filmen du såg: hum eldorado kanske..mulan?
Drog ett skämt: här fattar ju ingen mina skämt så..
Sjöng en sång: nyss
Har du under den senaste månaden: 
Tagit droger:men nej
Kysst någon: aa
 Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: yesi
 Sovit bredvid någon av samma kön: oui
 ja pussat någon av samma kön: usch
kramat nångon för hårt: säkert

varför berättar mamma för alla här att jag var megafet när jag föddes?
2008-08-14 @ 21:57:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: din snygga thaisyrra

öl/cider: läsk?



JAJA!!

JAJA LINDA!!

2008-08-15 @ 00:00:39
Postat av: sofia och malin

LINDA!!! vi är inga småbarn!!!! och det går visst att göra skämt här!! du vet väl att vi läser din blogg så skriv inget dumt om oss haha!!:D

2008-08-15 @ 07:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0