Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

Just because im losing doesn't mean im lost

hur kissigt är det inte när man kommer till skolan, är DÖDstrött och får veta att första lektionen som är en timme och 10 minuter har utgått? aa skitkissigt.
MEN det betydde ju att också historian utgick så jag o moisen drog en mackan pettersson och fixa lite skolgrejer. 100 spänn för ett helnice typ block mmm!
måste säga att vårat schema är rätt cHill. vi slutar kvart över 12 två dagar, kvart över 1 en dag och de andra typ halv 4 asbra ju. synd att de bara håller i sig till höstlovet..(jag längtar redan, inte bra)

snart blir de friskan med norris och carro undra när fan jag såg hennes sist..och juste! GRATTIS LILLEMMA liite sent bara puss! HEJDÅ

eftersom att nysbilden kom upp på syrrans blogg tycker jag den här passar perfa in här. ha!
2008-08-26 @ 15:47:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0