Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

jobba woooho!

igår vare lite kräftskiva hos farmor och farfar. så tanya och jag åkte ut till landet (hon fick lite små panik över hur mycket skog det var och att vi var så långt från staaan) för att äta massa mat gratis, här hos tanya får man ju bara middag vid speciella tillfällen, men i alla fall där var mina kusiner också. efter ett tag börjde vi köra en typ namnlek för att fördriva tiden lite, så efter ett tag blev de min lilla kusins tur att säga att namn på Y.
-Ylva kanske? säger hennes syster
-NEJ jag kan komma på ett namn själv!...Christopher :D?

oj va tråkigt de blev nu när man berätta de såhär i efterhand..men jaja! snart är de dags att åka tillbaka och jobba lite!underbart..

2008-08-10 @ 17:01:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0