Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hej hej sommar

varje dag den här veckan har jag gått upp så tidigt att jag har hunnit med att titta på sommarlovsmorron! sandra dahlberg har lärt mig massa bra saker.. t ex att rockare (haha) headbangar för att fluffa upp deras hår..hum. imorgon är de sista avsnittet, tråkigt va? imorn är sista dagen på sommarlovet typ. TRÅKIGT va? neeeeeeeeeeej fan! ska bli skönt att slippa de här jävla lovet, att äntligen få gå upp runt 7 och trycka i sig äckelfrulle känns asnice.
nej jag ska inte klaga, jag har ju några fina dagar kvar!på lördag är de ju avskedsdinner för skagis de blir nice. eller inte nice att hon ska lämna uppsala men ja, skit samma. på tisdag 9.45 ska jag sitta där i fyrisaula. cant wait.
blablablaaaaa vem fan bryr sig? nu ska jag leta efter barnen jag vaktar..två är borta någonstan, men lillemma vart fan är hon?
HEJDÅ avslutar med detta-"ATT SKÖTA SIG ÄR ATT SE TILL ATT MAN INTE HINNR MED DET ROLIGA" hoho



Jeniferever -coolt?coolt!!!
2008-08-14 @ 16:11:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0