Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

this is my last request

jag är inte taggad på livet alltså måste fan byta inställning!! min ständigt återkommande fråga till moert är typ känner du livet eller taggad på livet? måste likosm veta hur hon känner av någon skum anledning..skolan är kul eller alltså jag typ känner att jag alltid är efter eller nåt haha de är typ för mycket för min hjärna :D
något som är bra med tunaberg är att de finns så mycket snygga grabbbbaarr mmmmm<3 nej men..

något kul som hänt är väl att jag förmodligen ska till ennnngland på lovet kulikul hoppas sandrus åker med annars blire väl jag och annie :D träffa tanya de bli finfint! och en sak till jag älskar franska nu mera,eller inte franska de hatar jag men franska lektionerna mmmmmmm dom lektionerna ger mej änglasång o mina öron :D:D:D


nej nu måste jag tröst äta lite paj mm pussilipuss
2007-09-17 @ 20:15:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0