Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

you are irreplaceable

Skönt att det är helg snart nu igen, att gå tre dagar har verkligen vart skönt! 
   
Valborg var.. kul? Haha jag gick upp ovanligt tidigt eftersom jag lovat att möta Fanny o istan i kolla på den där jävla forsränningen som vi inte såg ett piss av. Men ah så vi gick på stan istället o mötte Sandra o Hanna senare. Efter några timmer gick jag hem o sov, jag var så jävla trött. Vi 5 åkte jag till Fanny igen o åt mums Tacos o träffde hennes kusin Louiese som är mycket trevligt o glad!
   Vid 8 bar det iväg till Knivsta som var Skit tråkigt, så vi ringe fritjof o sandra och mötte dom och the shoties. Men någongång efter 9 satte vi oss i skogen o var osociala, där Carro o Louise verkligen bekatade sig? med varandra haha (inte på något olämpligt sett) (:-
Senare när allas humör var på topp gick vi till nån villa där det var massor av folk, jag stod mest o värmde folk och lånade ut mina jätte varma vantar. Carro o Fritjof .. hittde? HAHA varandra lite och Louise bekantade sig mej Victor maha (;. Senare kom det massa vuxna som gjorde alla helt panik slagna haha, folk sprang över nån typ av bäck o gömde sig på andra sidan o så haha, det var den action som hände. Knivsta har inga poliser, dom har kycklingar! Hjälp
Iaf så var Valborg kul, ven fast den inte slutade så bra för alla (...) haha, men det är nog tura att de bara infaller en gång om året! (;
 jag ser inte så snigg ut haha!


Idag spelar Beyonce i globen, hon är fett snygg o bra! Jag ska dela ut reklam fy fan va tråkigt :)

2007-05-03 @ 15:50:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0