Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

trött trött trött och mätt..

Det känns som om det är söndag, vilket är bra eftersom det bara är lördag haha? just nu är jag väldigt trött. trött på allt känns det som. Jag behöver nya grejer eller lite omväxling.. det känn som om jag inte räcker till, eller snarare inte gör nog..fast de vill jag ju vara bra nog och så oh bajs.
   Snart är det skola igen vilket suger tur att det bara är 3(?) verckor kvar av skolan..sen kankse jag slipper skit thunman. Jag har kommit på att den nya skolan inte alls lockar, jag bryr mej inte om skolan är ful. och jag bryr mej verkligen inte om skolan är full med vattenfall och sand. Om jag slutar på thunman kommer jagförutom mina bästa vänner(!!!) tycka att det är trist att missa balen (;, den skulle ju vara kul att gå på.
Jaja jag längtar till sommarlovet till bulle o allt de..men ja man måste ju hållaut som sista veckorna så man inte göt något dumt o klantar till det me betygen!

2007-05-19 @ 16:31:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0