Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

-_-

Även fast det inte är skola idag så har jag kommit på att jag är såhäääär trött på skolan! Ingenting där är roligt längre, förut typ förra tremin tror jag var det iaf god mat. Nu är jag bara trött och det känns om som allt börjar gå dåligare. Det skulle ju kännas förjävligt att sänka sig i någon ämne... Våran skola är så ful FUL FUL! Men nästa år, ja då jävlar då kommer våra skolgår med : JAPANS SAND!!! Det är ju helt otroligt!!!! serri? Varför lägga så jävla mycket penger på våran skolgård som alla ändå kommer skita ner och förstöra iställer för att ha kvar bra lärare oj oj oj. Men det är klart ett vattenfall med vatten man kan dricka är ju rätt bra att ha, det finns ju dom som inte orkar gå till matsalen o dricka.. mums.

Jag ångrar mig jätte mycket att jag sluta på löpningennu. Jag har sämst kondis och det suger att träna när man bli anfådd efter typ 10 steg, fast oandra sidan nu slipper jag ha träningsvärk hela tiden .. haha jag är så jävla lat!

Kul att Sarkozy vann det Franska valet tycker jag! Han verkar vara en bra President, fast dom felsta verker ju "bra" men han kan nog ta tag i frankrike och så.. haha grattis till honom iaf.
Nu ska jag inte göra någoting,peace!
          
"Det finns mycket jag vill säga som man inte får säga men som jag skulle vilja säga"                                                                                                                                     
2007-05-07 @ 17:53:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0