Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

the capitalllll och ålder spelar ingen roll HAHAHAH

  jag och min galne polare haha x)


Okej jag skall fatta mig kört!

Skulle alltså ha slaggat hos sandriz men någånstan runt 23 fick vi för oss att dra mot rotebro men när vi väl var där så blev det inte så..? haha
 Alla tågen mot fitt knivsta hade självklart slutat gå YES vi var stuck i rotebög eller kunde vi ju dra in till storstan stockholm! Vi kände inte direkt för att ringa päronen o kläma ur oss att de va lite problemas i rotebra o så,skulle inte låte bra!
 Men ansvarsfulla som vi är så åker vi till stockholm halv 1 typ...
Ja när vi väl är där så var de ingen "återvändo" vare sej vi ville eller inte hahah vi var fast där till tidigast 5 typ! Vi försökte övertala oss att de va skit kul och att vi inte var rädda men i självaverjet var vi skiträdda!

Haha men Mcpettersson rädda oss nån timme kanske sedan vare bara att dra runt lite, senare haha runt 3? kanske satte vi oss ute på kebabhouse och väntade på att bli hungriga.. haha och det var ju kul! Inte så mycket vikunde prata om eftersom sandriss fick för sej att att var från england(egentligen var det jag som hitta på det men) så vi kunde inte prata med varnn haha..Där vi vi iaf väldig me besök haha..allt från höga 50cent kopior till hum otrogna dörrvakter haha x)

Ja de va en händelserik kväll de hahhaha den sluta på typ södermalm huhu.. jag tror vi åkte hem vid 7.. jaja najs night asssååå nu vet jag hur luffare mår typ haha inte så kort men puss på skinkan
2007-07-26 @ 21:39:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: from the big S

hahaha i love you

2007-07-27 @ 18:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0