Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

SOMMAR <3

ja sommarlov mmmmmm de är ju för jävla härligt! Nu är jag hos kusinerna o är barnvakt de börjar bli lite tröttigt nu, men de är typ de roligaste jobbat man kan ha typ haha : D

Hittills har lovet gått oroväckande fast!1 jag har varit i bullen o ja nu är jag här imorrn åker jag hem nåra dagar wiie :D sen blire ARVIKA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) (dock som funkis) men vafan de spelar ingen roll :D och efter det bli de mycket efterlängtade Kroatien !!!!! :D har aldrig varit där men alla säger att de är fint men jag bryr mej inte så jätte mycket haha vill bara ha värme o skit go mat mums!

Ja härom kvällen va jag barnvak hos dom andra kusinerna av reeeeen erfarenhet (eftersom jag är en sån erfaren barnvakt!) av att de brukar bli skit endsamt tog jag me sandruz o carru. Det var trevlans även fast kvällen kaske inte riktigt sluta torr? om man kan säga så..Men ja alla borde vara stolta haha puss på er ni är verkligen finfina!!!!!!!!!!!<3

Snart är ialla fall lovet slut de vet jag och då kommer jag skita på mej av nervositet jaja.. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik som är så tillfredställande! haha





peace
2007-07-04 @ 22:24:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: c

de är typ 6 veckor kvar av lovet, de är lite länge iaf ;DD

2007-07-05 @ 14:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0