Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

lite hemma

hinner va hemma typ några timmar ska upp snart igen! arvika va ingen besvikelse jobbigt som fan men kul! För snygga killar och bra band mums nu ska jag äta något eftersom jag är dö hungrig maten där va väl lite hum fet? haha nu väntar krotien iaf skönt hatar sverige, och jag menar det faktiskt ganska mycket!

en sak bara, undra hur det känns när man bara har sig sälv att skylla. är det då man börjar lägga skulden på andra och jag tror inte ett skit på att "men lägger mest skuld på dom man älskar mest" jävla skit snack! jaja nu har jag fått hur mej det.. fy fan ja skyll dej själv

puss alla mina blogg läsare som älskar min blogg HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAH
2007-07-13 @ 23:24:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0