Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

'i want a girl to sad to give a fuck'

MMMM jag älskar harry potter! Filmen var dock lite av en besvikelse om man läst boken..menmen ändå skit bra haha. Såg den samma kväll som jag kom hem haha, kunde inte vänta! Rena slumpen att vi hamna på samma rad som victor och fritten och nåra? haha lite kul!

Imorgon kommer syrran hem har längtat i typ 1 månad! Hoppas hon har med sig massor av presenter ;). Idag var jag iafl en stund på stan med krull och emokid(sorry<3) självklart började det spöregna när jag gick ut, så mitt hår blev större än i dont know men skit stort! Var väl ett straff från gud eller något. Köpte ett par jeans finfina enligt mej!


nej nu ska jag titta på tv, från dator till tv gud jag bara rasar i vikt1!
2007-07-23 @ 19:34:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

bright eyes äger =)

2007-07-24 @ 10:47:37
Postat av: Anonym

ÄGER ÄRU FRÅN VETTET HAN ÄR GUD FÖR HAN ÄR RÅÅÅSNYGG PLUS ATT HAN ÄR INTE KÄNSLOMÄSSIG HANDIKAPPAD OCH HAN OCH JAG SKA GIFTA OSS TJARÅÅ<3 om jhag blirlebb då är du min man okej linda tjarå

2007-07-24 @ 19:13:01
Postat av: bajsen

vilket språk sandra!

2007-07-24 @ 21:01:28
Postat av: c

krull å emokid? ^^

2007-07-25 @ 13:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0