Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

tillbaka i uppsalais och smått ÅNGEST

MMMM nu är man hemma i lägenheten som har en dusch, toa och en säng som är lika stor som hela jävla husbilen! Myyssigt att vara ute med den men 3 dar räcker mer än väl you know. Att gå på toa ute kändes lite sådär måste jag säga, visst de fanns en toa men den var lika stor som mina skinkor så det var bara att gå ut i vildmarken och göra sin business! Leksands sommarland var ju kuligt, dock lite minder än skara men det var kul men jag kände att det räcka med vatten och bassänger när jag typ såg spott flyta runt haha fyfan! Känns lite tråkigt att åka från kusinerna har avrit så mycket med dom gullebullar!!!!

Imorrn ska jag till tunaberg och hälsa på, kul att vara typ ensam i skolan talk about lovinn schooolll när man är där medans det är sommarlov lirre! Vet inte varför men jag sak träffa kuratorn, det är tydligen så dom gör där vem min klassförestådare blir är en överassking haha nu har jag verkligen något att längta till visst!

idag var det iafl lite kräftskiva min kväll var förstörd när jag märkte att min nya tröja var ner blåbärad? så där satt jag med salt över hela mej medans dom andra hade så kul me allt var det var, stackars mej!!!!!!
nu ska jag sova ska upp tidigt imorrn puss o smisk och bål i eller av fan det var
2007-08-09 @ 23:06:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0