Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

the perfect word never crossed my minde

Buhu nu har Tanya åk soorgligt! Grät så mycket att jag trodde ögonen skulle torka! Men har hört att det verkar bra där, är ju inte allssss avundsjuk på ett liv i london, jag menar uppsala är ju så jävla bra med alla grymmmmmmma affärer oh.

Igår var jag och linnea i stan och jag visade upp min hårkatastrof, vet inte riktgt hur jag ska leva med det men det är ju insidan som räknas right? HAHA hum Sen så kolla vi på film med sandruz o fanny typ jätte länge. Sandra den sötapussyn blev i princip bombad men kärleksförklaringar från huum..ja. well i love u girls<3<3

Snart är ju sommarlovet slut ju sista dagen imorrn känns ju litesådär med tanke på att jag inte har haft så jätte kul eller asså jag har haft jätte kul och så men den har sommaren har inte varit någonting jämfört med förrasommaren. Vädret har varit SKIT.
Lovet har ggått skit fort iaf, nån dan efter avslutingen åkte jag ju till Bulagien och det var ju skit kul min små kusiners första resa haha så dom var ju exited! Sen var jag barnvakt typ 2 veckor också ganska kul..Sen vare Arvika och det var ju bajsa kul!!!Mycket tackvare SANDRIZ<3 (och the ark <3<3<3<33<3) När jag kom hem vare ju Koratien my god det var härligt!!!!Hoppas vi åker dit snart igen <3 Okej det var kanske ganska bra haha men ah sen vare husbilen och de också kul..men ändå det var lite halvtråkigt..

Snart åker mami till Thailand då blir jag ju nästan ensam nej nu måste jag sluta klaga (jag är BÄST på de!!!!!!!!)

puss o smiks nu ska jag kola på friends!
2007-08-16 @ 16:02:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0