Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

mitt sommarlov är slut!

Inte för att jag ska börja jobba eller så men alla typ lediga dager där inget är bestämt är slut liksom oovvverrrrr!!!!!!!!!!!!
Nästa vecka bli grönan sen ut me husbilen till leksan och de sommar landet..ska bli kul faktiskt gillar hus bilen och alla zzötaaa kusiner! Som jag föressten har spenderat mycket tid med denna summmerrr. Sen måste jag ju träffa Papi också, eftersom jag inte gjort det under lovet..
Nu är jag ännu mer nervös med nya skolan eftersom mamma inte är hemma när jag börjar!!! Vet inte riiktgt va hon skulle kunna gjort men ja bara vara ett hum stöd haha? Jaja thailands calling så jag får vara med Magnus (hrm). Sen ska jag ju ut till Alsike och hälsa på hemma haha,nej men hos Josefin och brööderna! Kul att prova cross eller vad det är dom har, kommer väl ramla av och få ont i svanskotan aj!
Well well sommarlovt är snart slut, måste säga att detta lov har gått 2 fast! Har inte hunnit umgåtts? med mina vänner typ men tar man sig inte tid så..Har inte blivit bra brun även fast jag va i bullen och kroatien!!!! suger pussy! Och har inte vilat ut mig men det har ju varit bra haha..typ.

nu ska jag oroa mej för natten blä att vara ensam fast jag har valt det själv haha!

puss och smisk dricka bål rövhål! fint va!!!!
2007-08-04 @ 21:38:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: c

kom till mig å sov babyyy (:

2007-08-05 @ 18:06:51
Postat av: Fanny (Dunet)

Jag vill bara säga tack för ditt underbara glada humör! Man blir så pigg av din bilddagbok och din blogg!

2007-08-05 @ 20:47:44
Postat av: prutten

haha oh va rooligt! jag älskar att göra fölk glada!!!!

2007-08-09 @ 22:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0