Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

juni juli augusti vindarna är som varmas då!!!!!!!

Eh det stämmer ju inte. Nu sitter jag hos kunsinera kuligt! Dom senaste dagarna har varit skööna lite varma faktiskt!Häromdan var jag i storstan igen jätte funny att jag inte hitta något typ..Ska väl dit igen snart och häsla på far min.
Igår fick jag någon slags panik attack över att börja skolan. Låg vaken till 3 typ och kände hur blodpumpen slog as fort blä, så nervös vill jag inte vara haha, kul att komma första dagen med påsar under ögonen lika stora som tennsbollar typ.
nej hade inte så mycket att skriva om, vart väldigt glad idag i allafall haha!

puss och smisk! 
2007-08-01 @ 22:31:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0