Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

för oss snåla

yes bli medlem här så får du skicka två gratis sms om dagen underbart!! haha och då värvar jag kanske lite medlemar o då får jag felra gratis sms huhu! Äh men jag tycker de är skit bra,de blir ju ganska dyrat att skicka massa sms till familjen om är utspridd i världen haha :)

Imorrn är det skola igen,känns väl lite sådäääär men helt okej bajsigt att gå upp 7 bara. Va hos kusinerna i helgen eller i går iafl va kuligt åt som vanligt massa göttigött! I fredags hade ja de mysimys me krull o sandrizzz,va jäkligt kul faktiskt haha. Imorrn blire väl huvudstan efter skolan,jeeeetttee kul..då måste jag ju gå upp ännnu tidigare blä!
Jaja nu får de räcka med allt klagande!

puss o smisk
2007-08-26 @ 18:08:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför måste alltid ja va krull? :o hah

2007-08-31 @ 19:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0