Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

<3

HAHA jag är kär i High School Musical<3! Jag längtar skit mkt till nästa film haha,måste nog ladda ner den. dom är ju så söta också!! Zac Efron är ju med i Hairspray också som ska ha perämir imorgon i sverige enligt wikipedia men det verkar inte stämma men..den måste jag se,den verkar faktiskt bra!;)

Idag i skolan hade vi någonslags tema dag..vi va i grypper o håll på haha skit kul huum,slapp lektioner iafl:D. Vi diskuterade om klasssresan som förmodligen blir till götet o liseberg o så fettigt kul!!!!!
Jag skulle såklart vilja åka med dom andra med båten (hahah) också menmen..blä saknar er jätte mkt,ja jag saknar väldigt många just nu. Alla bästavänner Tanya<3<3 mamma o ja..nej nu ska jag till faster där är de bra
puss o smisk

Were Soaring Flying  ;)
2007-08-23 @ 15:13:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: tanya

hahha, high school musical 2 kommer om en vecka på dvd här...hahahh, alla älskar den här med!!!
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

2007-08-23 @ 20:52:22
Postat av: Anonym

ohh köp den bitch!!<3<3<33<3

2007-08-24 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0